مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


حجیم کردن لب با گرفت
درین روش چربی قسمتی از بافت بدن برداشته می شود و برای حجیم سازی لب در لبها قرارداده می شود. از این لحاظ که چربی از بافت خود بدن است احتمال عفونت بعد از تزریق بسیار کم می باشد ولی ورم بعد از جراحی به زمانه زیادی باقی می ماند و چهره دادن لب با این‌راه به نه تزریق ژل قابل انجام نیست. با وجودی که برخی ادعا می‌نمایند (گرفت) اثر موقتا دارااست ولی اینگونه نبوده و اثر دائمی دارد. دائمی بودن اثر (گرفت) بستگی زیادی به روش جراحی و مهارت دکتر معالج دارااست.

بهترین مارک رژلب
برجسته کردن لب ها با جراحی لب
روشهای مختلف جراحی زیبایی لب برای پر رنگ کردن لب ها وجود دارد. این روش ماندگاری همیشگی داراست و برای اشخاصی که لبهای بسیار نازک دارند بهترین نحوه محسوب می شود. تزریق حجم زیاد ژل در لبهای بسیار نازک همراه با دلایل زیاد بوده و برای بیمار راضی کننده نیست درحالی که اینگونه لبها توسط جراحی به نه برجسته شده و تغییر تحول فرم لبتان با طراحی قابل انجام می باشد. هر یک از روشهای جراحی محدودیت و مزیتهای خود را دارااست، در صورتیکه جهت برجسته کردن لب های خود تمایل به انجام روش جراحی لب داشتید بهتر می باشد از عارضه ها احتمالی آن طریق هم اطلاع کافی داشته باشید. مثلا در‌حالتی که شما از آن گونه بیمارانی می باشید که می‌خواهید تغییرات کمی در لبهایتان ایجاد شود روش جراحی زیبایی لب به شما پیشنهاد نمیگردد.

برای مطالعه سئوالات متداول جراحی لب و مراقبتهای پس از عمل به لینک مربوطه وارد شوید.
۶. پر رنگ کردن لب ها با عسل
عسل سرشار از مواد مفید، مشتمل بر آنتی اکسیدان، ویتامین‌ها و مواد معدنی میباشد. عسل علاوه بر حجیم کردن لب‌ها، به پر‌نور سازی پوست لب‌ها نیز امداد می کند. برای انجام این فعالیت به مقطع قریه دقیقه چنددفعه در روز عسل خالص را روی لب‌ها بمالید. آن‌گاه لب‌های خویش را با یکپارچه قابل انعطاف منزه نمایید. علاوه‌براین می توانید شب‌ها پیشین از خواب، عسل را به لب‌هایتان بمالید و اذن دهید تا صبح روی لب هایتان باقی بماند. این طرز برای نگهداری از لب ها در سوز و سرما نیز کارآمد میباشد.

۷. پررنگ کردن لب ها با پیرایش
پیرایش راهکار بی آلایش و تاثیر گذاری برای پررنگ کردن لب‌ها میباشد. برای انجام این عمل، نخست سایه رژ لب را گزینش فرمایید البته مدام همت فرمائید رژ لب مطلوب را گزینش نمایید تا با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد. رژلب تیره به کار گیری نکنید؛ چون استعمال از رنگ‌های تیره، لب‌ها را کوچک‌خیس نشان میدهد. براین اساس از رژ لب‌های رنگ پر‌نور و مات استعمال نمائید. این عمل سبب می‌گردد که لب ها به صورت طبیعی پهناور‌خیس به حیث برسند.

۸. استعمال از دارچین، فلفل و روغن زیتون
در‌این نحوه، نصف قاشق فلفل سیاه، نصف قاشق دارچین، و یک قاشق خوراک خوری روغن زیتون را با هم ادغام فرمایید. پیش از به کار گیری، در آغاز مواد را بر روی پوست آزمون نمایید تا مطمئن گردید که به آن حساسیتی ندارید. آن‌گاه یک مسواک بردارید و آن را در مواد به دست آمده آغشته فرمائید. با مسواک به بازه زمانی چندین دقیقه، لب ها را ماساژ دهید. وقتی که شم کردید لب هایتان پر رنگ شده‌است، از ادامه فعالیت دست کشیده و لب‌هایتان را بشویید.
 

  • ۹۸/۱۰/۲۹
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی