مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


به نقل از آکاایران این پیرایش علاوه بر اینکه بسیار جالب میباشد، فیس را برنا خیس و زیباتر نشان می‌دهد. رژ لب یک کدام از ابزار مهم آرایشی میباشد که به کار گیری درست از آن میتواند ضمن جوانی و شادابی رخ ،زیبایی و جذابیت لب های شمارا محافظت خواهد کرد.

بهترین مارک رژلب
به نقل از آکاایران این پیرایش علاوه بر اینکه بسیار جالب میباشد، فیس را برنا خیس و زیباتر نشان میدهد. رژ لب یکی ابزار مهم آرایشی میباشد که به کارگیری درست از آن قادر است  ضمن جوانی و شادابی فیس ،زیبایی و جذابیت لب های شمارا نگهداری خواهد کرد.

یکی‌از نکات مهم به کار گیری از رژ لب، دوره آن برای گزینش درست رنگ آن میباشد.پیرایش صبح با آرایش و پیرایش شب تماما مختلف میباشد.در روز هیچ گاه از آرایش و پیرایش غلیظ و پرزرق و برق به کارگیری نکنید.

چنانچه پاره ای پا به سن نهاده اید و احتمالا خطوط و چین های ریز بر روی پوست رخ بخصوص بدور دیده، عرض اندام می‌نمایند، توصیه می‌کنیم از رنگ های خیلی تیره و غلیظ دوری کنید.این رنگ ها، دقت را به‌این چروک ها  اضافه جلب می‌کنند.

برای اینکه رنگی صاف از رژ لب آیتم عشق و علاقه خویش داشته باشید، یک لایه رژ زده و آن را آهسته روی لب پخش نمائید.حال به طور ضربه ای رژ لب را به لب بزنید.اینکار علاوه بر دوام بیش تر رژ ، موجب صاف خیس و زیباتر شدن رنگ آن خواهد شد.در صورتیکه میخواهید لب های پرتر و حجیم تری داشته باشید، این حاللت ضربه ای را اضافه در نصیب راءس لب ها انجام دهید .

مالیدن یک تکه دارچین مرطوب به لب ها قبلی از زدن رژ لب هم ، لب ها را حجیم خیس خواهد کرد.در مقاله‌ها پیشین دراین مورد توضیح داده شده‌است.

استعمال از برق لب در راءس لب هم ، لب ها را پرتر  جلوه خواهد بخشید.

به کار گیری از برق لب یا این که وازلین قبلی از زدن رز لب، حجم لب ها را بیش تر نشان میدهد.

در صورتی‌که رژ لب شما زود تمیز می‌شود، سفارش میکنیم گذشته از زدن رژ لب، در آغاز با قلم لب، بدور لب را خط بکشید و وارد لب ها گردید و آن را با خودکار لبریز نمایید، اینکار ماندگاری رژ لب را طولانی تر خواهد کرد.

برای داشتن آرایشی خوشگل و طبیعی، از رژ لب هایی با رنگ های ملایم و در فیس رغبت، در حدود رنگ پوست و خنثی استعمال فرمائید.اینکار در عین طبیعی بودن، دیدنی و خوشگل  خواهد بود.
 

  • ۹۸/۱۱/۰۵
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی