مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


بیان شده که زیباترین چیزی که می‌توانید داشته باشید، لبخند شماست، زیبایی لبخند صرفا به داشتن دندان های ستون و سپید وجود ندارد بلکه لب ها هم نقش مهمی در داشتن یک لبخند قشنگ ایفا می‌کنند . لب های خوشگل و سالم می بایست قابل انعطاف، صاف و صورتی رنگ باشند .

بهترین مارک رژلب


بد وجود ندارد بدانید که لب ها بیش خیس از پوست نیاز به مراقبت دارا می باشند زیرا غدد عرق ندارند، براین شالوده به محافظت های ویژه روزانه نیاز دارا می‌باشند تا همیشه مرطوب و سلامت به لحاظ برسند .

به
دنبال همپا کوکا باشید تا با روش ها و طرز های داشتن لب های قشنگ، سلامت و صورتی رنگ بیشتر آشنا گردید؛
به
چه صورت لب هایی صاف و صورتی رنگ داشته باشیم؟ 1 .
لب های خود را لایه برداری نمائید لب های خود را تطهیر و لایه برداری فرمائید، این کار به از در بین رفتن سلول های مرده پوست لب کمک کرده و سبب افزایش گردش خون در آن ها می شود .

توصیه میگردد که هر شبکه های عمومی قبل از خواب پاره ای بالم لب بر روی لب ها بمالید و یک مسواک قابل انعطاف یا این که این که پارچه ی نخی را به آرامی بر روی لب ها ماساژ دهید تا سلول های مرده را از فی مابین پیروز شود .

همینطور
میتوانید از ماسک های لایه بردار لب به کارگیری نمائید؛
ماسک
لایه بردار توت خارجی و عسل
ماسک توت فرنگی و عسل به جهت مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین C که داراست به لایه برداری و تغذیه لب ها امداد کرده و سبب ساز خوشرنگ تر و صورتی رنگ شدن آن‌ها می گردد .

یک توت فرنگی را له فرمایید و به یک قاشق چای خوری عسل ارگانیک و یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط نمایید، بر روی لب ها بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند آن گاه با یکپارچه نخی تمیز تمیز کنید .

ماسک
دانه انار
انار یک کدام از میوه های شفت انگیز برای تن صدق بدن میباشد و به کارگیری از ماسک دانه انار یکی از شایسته ترین نحوه ها برای پر‌نور شدن لب های تیره می باشد .

دانه های یک انار شیرین را خرد فرمائید و با پاره ای خامه ترکیب نمایید، بر روی لب ها بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند سپس از آن با آب گرم عالی بشویید .
 

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • عباسی عباسی

بهترین مارک رژلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی