مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


رژ لب در واقع یکی‌از مهمترین اجزای استایل میباشد و رنگ قرمز رنگ رنگ آن یکی دوست داستنی‌ترین و شاخص‌ترین لوازم آرایشی می باشد که کاربرد متعددی در در میان خانم‌ها دارد . ولی خیلی از خانم‌ها بر این باورند بهترین مارک رژلب که رژ لب قرمز رنگ مناسب آن ها نبوده و ترجیح وارد می کنند تنها در مجالس عروسی و مهمونی از آن به کار گیری کنند و در شرایط‌های معمولی رنگ‌های ملایم را انتخاب می کنند .

بهترین
مارک رژلب
تعیین
رژ لب قرمز رنگ رنگ مطلوب


می بایست این را بدانیم که طیف رنگ قرمز رنگ رنگ اشکال گوناگونی داراست یعنی به اصطلاح سایه‌های مختلفی داراست و در مقایسه با هم، هم رنگ و یک مدل نیستند . در گزینش یک رژ لب قرمز مطلوب پوست شما می بایست به نکات متعددی دقت داشته باشید که حیاتی ترین آن ها رنگ پوست می باشد . با اعتنا به رنگ پوست خویش، جور موی، دسته فیس و رژگونه بایستی یکی این طیف‌های قرمز رنگ را گزینش کرده و بر لب بزنیم . می بایست دقت داشت که طریق‌ی درست رژ زدن نیز تاثیر به سزایی در زیبایی لب دارد . همینطور می بایست دقت داشته باشید که رنگ رژ شما بایستی به رنگ لباستان هم بیاید .

تشخیص
رنگ شالوده پوست


برای پیدا کردن رژ لب مطلوب، ابتدا تشخیص رنگ مورد‌ی پوست حتمی میباشد . پوست تمام اشخاص، رنگ مسئله‌ی اختصاصی به خود را داراست . بعضا‌ها زرد رنگ و گرم، بعضی صورتی و سرد و یک سری نیز مابین این دو و خنثی می باشند . با نگاه کردن به رگ‌های باطن مچ دست‌تان میتوانید طیف رنگی پوست خویش و همینطور گرم، سرد یا این که این که خنثی بودن آن را تشخیص دهید . آبی رنگ بودن رگ‌ها علامت‌ی سرد بودن ته رنگ پوست شما و رگ‌های سبز، نشان دهنده‌ی گرم بودن آن می‌باشد . درصورتی که هیچ کدام از این دو رنگ را نمی بینید و رنگ رگ‌های شما یه خرده به بنفش می زند، احتمال دارد در طبقه‌ی رنگ خنثی قرار گرفته و هر دو رنگ گرم و سرد برای شما مناسبند . با این فعالیت می توانید رژ لب مناسب پوست خود را پیدا فرمایید .

انواع
رژ لب قرمز رنگ رنگ مطلوب پوست


۱ .
رژ قرمز رنگ تمشکی


درصورتی که پوست شما خیلی روشن است و به سفیدی می زند در این جور قرار می گیرید . در‌این نوع معمولا کسانی که گیسو‌های بور ارگانیک و روشن دارا هستند، قرار می گیرند . چون پاره ای پوست این افراد موقعیت رنگ پریدگی دارد خوب تر هست برای باز شدن صورت از قرمز تیره به کار گیری نمایند . سعی نمائید آرایش و پیرایش چشم ملایمی داشته باشید .

۲ .
رژ قرمز گوجه‌ای


در‌حالتی که پوست روشن دارید، البته نیکی به اندازه‌ای که رنگ پریده به نظر برسد و به میزان یه خرده تن گرم و گندمی روشنی در آن است در این مدل قرار می گیرید . این رنگ منجر می‌گردد تا سفیدی پوست شما خنثی شود .

۳ .
رژ قرمز رنگ مایل به نارنجی رنگ


چنانچه پوست شما تیره وجود ندارد، اما چندان هم پر‌نور وجود ندارد و به اصطلاح گندمی می باشد درین جور قرار می گیرید . افرادی که پوست متوسطی دارند از بیش خیس انواع رژ لب‌های قرمز رنگ میتوانند به کارگیری نمایند . البته بهتر می باشد برای زیباتر شدن صورت از رنگ‌های قرمز رنگ رنگ با پایه نارنجی رنگ برای آرایش و پیرایش و آرایش لب استعمال فرمائید .

۴ .
رژ قرمز رنگ رنگ آجری


پوست زیتونی پوستی هست که پاره ای تیره میباشد و به اصطلاح رنگ متوسطی دارااست . شایسته ترین رنگ برای هماهنگی با پوست زیتونی رنگ قرمزی می باشد که ته رنگ آجری و رسی داشته باشد . این رنگ‌های گرم به نیکی و خیر با رنگ زیتونی پوست شما هماهنگ گردیده و سوای همت پوست شما خوشرنگ‌خیس، براق‌خیس و گرم‌خیس خواهد شد .

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • عباسی عباسی

نظرات (۱)

  • آموزش فروشندگی طلا و جواهر
  • عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی