مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک رژلب
برای آنکه پیرایش‌تان رنگ خویش لب باشد، که با سایه‌ی خاکستری دیده خیلی سِت خواهد شد، پیش از به کارگیری از برق لب، می توانید روی لب‌تان کانسیلر یا این که کرم بمالید؛ زیرا منجر میشود لب بی‌رنگ به لحاظ رسد.
جولیان ادراک، کارشناس زیبایی- یکی نکاتی که مدام در پیرایش آن را رعایت می کنم این میباشد که عملکرد میکنم از اثاثیه آرایش و پیرایش طوری به کار گیری کنم تا اجزای صورتم بیش تر به دیده بیاید. در شرایطی‌که از رژ لب زیاد به کار گیری میکنید، پس شخص خوش شانسی میباشید. عصر آن رسیده تا کاری نمایید که پر رنگ گردیده و طولانی تر به دیده بیایند. 
همت فرمایید دیده‌‌ها و دهانتان را زیاد پررنگ نکنید
خانم‌هایی که چشمانشان را آرایش و پیرایش غلیظی مینمایند و از رژ لب‌های تیره به کارگیری می‌نمایند فیس‌ای به طور کامل تصنعی و مصنوعی پیدا خواهند کرد. در صورتی میخواهید از رژ لب قرمز‌رنگ به کارگیری فرمائید، همت فرمائید باقیِ پیرایش‌تان به رنگ پر‌نور باشد. در حالتی که می خواهید چشمانتان اضافه چشم شود،‌ برق لب روشنی روی لب‌هایتان بزنید یا این که لااقل رژ لبی با رنگ پر‌نور تعیین نمائید که زیاد دیده را نزند.
برای آنکه آرایش و پیرایش‌تان رنگ خویش لب باشد، که با سایه‌ی خاکستری دیده خیلی سِت خواهد شد، پیش از به کارگیری از برق لب، میتوانید روی لب‌تان کانسیلر یا این که کرم بمالید؛ زیرا منجر می شود لب بی‌رنگ به لحاظ رسد.
چه گونه می‌‌اقتدار لب‌ها را گوشتالو کرد؟
برای آنکه لب‌تان خیلی پر رنگ به لحاظ بیاید لازم وجود ندارد پرکننده به آن تزریق نمایید. برای داشتن لب‌های پُر٬ میتوانید قلم لب را صحیح روی بخش بیرونی لب‌هایتان بکشید، و آن گاه در اواسط لبِ‌ پایینی مقداری برق لب مالیده و در غایت یه خرده لب‌ها را به هم بمالید.
چه‌گونه می‌اقتدار رنگ قابل قبولی برای رژ یا این که برق لب تعیین کرد؟
از رژ لب دوست‌تان خوشتان می آید٬ البته شاید این رنگ به شما نیاید. بابی برائن، هنرمند آرایشگر اعتقاد دارد که شایسته ترین سایه‌ی رژ لب سایه‌ای همرنگ لب یا این که ۲ سکو تیره‌خیس از رنگ طبیعی آن میباشد. سایه‌هایی در مایه‌های نارنجی رنگ یا این که قهوه‌ای مثل سرخِ مایل به زرد رنگ٬ فقط ممکن میباشد به برخی از اشخاص بیابد. این سایه‌ها سبب ساز می گردد که دندان‌هایتان رنگ زرد به لحاظ رسد.
آیا راهی می‌باشد که به شایسته ترین صورت بتوان از رژ لب استفاده نمود؟
اینجانب چندان اعتقادی به ضوابط مرتبط با استعمال از رژ لب ندارم. برخی از زنان از برس‌های مختص رژ لب به کار گیری می‌نمایند. اینجانب هم یک کدام از آنان دارم البته هیچ وقت از آن به کارگیری نکرده‌ام. بعضی دیگر از انگشت اواسط خویش برای این عمل به کارگیری می‌نمایند (یک توشه در جایی گفته بودم که‌این یکی خطاها رایج در به کار گیری از تولیدات آرایشی میباشد). بخش اعظمی از زنان به صورت بدون واسطه از خویش قوطی متاع آن را به کار گیری می نمایند. خودتان ملاحظه کنید کدام رنگ برایتان مطلوب‌خیس میباشد، مادامی که رنگ آن به لبتان بیاید، پس خوشگل خواهید بود.
از خط لب تحت عنوان رنگ مبنا به کار گیری نمائید
در صورتیکه در گام نخستین لب‌هایتان را با خط لب لبریز نمائید، رژ لب دوام بیشتری خواهد داشت. در شرایطی که از رژ لب‌هایی با رنگ پر‌نور به کارگیری می کنید٬ بهتر میباشد از خط لب بی‌رنگ یا این که خیلی کمرنگ استعمال نمایید و آن‌گاه رژ لب را پرورش بمالید.
دراین مورد استعمال از برق لب چندان پیشنهاد نمیشود؛ زیرا زود از میان می‌رود، البته درصورتی که اولیه از همگی لب‌هایتان را با خط لب مالامال نمایید، برق لب حسابی روی آن می ماند.
می توانید گذشته یا این که پس از به کار گیری از رژ یا این که برق لب، از خط لب به کار گیری فرمائید
بعضی از زنان ترجیح می دهند که اولیه از همگی از خط لب به کارگیری نمایند،‌ و شاید این مشاجره پیش بیاید که در‌این موقعیت چنانچه بخواهید در گام اولیه رژ لب بزنید، با این فعالیت دیگر قوی نخواهید بود تا خط اصلی و طبیعی لب‌هایتان را ملاحظه کنید. ولی اینجانب متوجه شدم پس از مالیدن رژ لب، زمانی از خط لب به کارگیری میکنم، لب‌هایم موقعیت طبیعی خویش را اضافه نشان میدهد.
هیچ زمان یک خط لب تیره را با رژ لب پر‌نور به کار گیری نکنید
لب‌های پر رنگ بسیار دیدنی‌اند٬ ولی بهتر میباشد نخستین از این مورد مطمئن گردید که خط لب‌تان با رژ و برق لب سِت میباشد. خط لب تیره و لب‌های پر‌نور چندان جذاب وجود ندارد.

  • ۹۸/۱۲/۰۱
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی