مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرایمر و پودر فیکس، قسمتی از اسباب آرایشی هست که اضطراری به لحاظ نمی رسد البته تاثیر متعددی در دوام، ماندگاری و یکدستی پیرایش دارااست . در این مطلب، با تفاوت پرایمر و پودر فیکس آشنا می شوید .

در صورتی‌که میخواهید آرایشی کامل و ماندگار داشته باشید، پرایمر و پودر فیکس یا این که فیکساتور قسمتی از تولید ها آرایشی هست که به آن نیاز دارید . پرایمر و فیکساتور هر کدام وظیفه خاصی را در یک پیرایش کامل بر عهده میگیرند و تفاوت‌های اصلی با نیز دارند . این دو مال آرایشی نمی‌توانند جایگزین نیز شوند چون کاربرد متفاوتی دارند .

برای این‌که تفاوت پرایمر و فیکساتور را متوجه شوید، آغاز اضطراری می‌باشد که با هر کدام از آنان و کاری که برای تثبیت آرایش و پیرایش انجام می‌دهند، آشنا گردید .

پرایمر بهترین مارک رژ لب
چیست؟ پرایمر
آرایشی پرایمر آرایشی یا این که کرم مبنا آرایش، کرم یا این که ژل می باشد که آن را قبل از آرایش کردن استعمال می‌کنند .

از پرایمر برای ارتقاء پوشانندگی و ماندگاری تولیدات آرایشی ، به کارگیری می کنند . با پرایمر می توانید جذابیت بیشتر پیرایش شبکه های عمومی را تجربه فرمایید .

در واقع، استعمال از پرایمر، مرحله‌ی آماده‌سازی پوست برای آرایش است؛ اولی مرحله قبلی از شروع آرایش و پیرایش که اهمیت متعددی در تثبیت آرایش و پیرایش داراست .
پرایمر
یا این که کرم مبنا آرایش
پرایمر همان طور که گفتیم، اساس و زیرساز آرایش و پیرایش می باشد . فرقی نمی کند که اهل آرایش‌های غلیظ باشید یا آرایش‌های بی آلایش و ارگانیک را دوست داشته باشید، در هر دو صورت، پرایمر امداد می نماید که آرایشی خوبتر و ماندگارتر داشته باشید .

پرایمر برای لبریز کردن و پوشاندن چروک‌های سطحی و حفره‌های پوستی مناسب هست . پوست را یک دست و صاف و برای آرایش و پیرایش کردن آماده می کند . البته دقت داشته باشید که باید پرایمر مطلوب با مدل پوست خویش را انتخاب نمائید .

این
رو نیز بخون: آرایش و پیرایش
سطح به تراز صورت فیکساتور
آرایش و پیرایش چیست؟ فیکساتور
آرایش
فیکساتور، محصولی است که آرایش را بادوام‌تر و ماندگارتر مینماید . فیکساتور، تثبت‌کننده پیرایش هست و در انتهای پیرایش استفاده می‌گردد . در واقع، آخری سطح آرایش هست برخلاف پرایمر که زیرسازی آرایش و پیرایش را بر عهده دارد .

فیکساتورها معمولا به صورت اسپری یا این که پودر هستند .

این محصولات، خودشان بی‌رنگ می‌باشند و هیچ تغییری در رنگ آرایش و پیرایش ایجاد نمی‌کنند .

برای همه گونه های پوست می‌توانید از فیکساتور استفاده نمائید و هیچ محدودیتی ندارید . اما درصورتی که پوست خیلی خشکی دارید، از اسپری‌های فیکساتوری که حاوی الکل هستند، استعمال نکنید . الکل منجر خشک شدن بخش اعظم پوست‌تان میگردد .

فیکساتور
آرایشی
استفاده از فیکساتور گرچه واجب نمی باشد اما اگر میخواهید آرایشی به یاد ماندنی داشته باشید، یا این که در شرایط آب و هوایی نامناسبی قرار دارید، بایستی از آن استعمال فرمایید . فیکساتور در واقع بازدارنده ذوب شدن و وخیم شدن آرایش شما می‌شود . به خصوص در مهمانی‌های طولانی بازه به عنوان مثال پایکوبی عروسی، حتما بایستی از فیکساتور استعمال نمایید . با استعمال از فیکساتور، آرایش شما در انتهای شبکه‌های‌اجتماعی نیز درست مانند اولِ آرایش، کیفیت بالا می‌ماند .

اسپری
فیکساتور آرایش
برای استفاده از اسپری فیکساتور، کافی هست که بعد از تمام شدن آرایش، اسپری را جنبش دهید، آن را در مسافت مناسب از چهره نگه دارید، چشمان خویش را ببندید و روی تمام فیس خود اسپری نمائید . برای جذب شدن اسپری، لازم نیست پوست را ماساژ دهید و بایستی اجازه دهید که خویش فیکساتور به آرامی خشک شود .

تفاوت
پرایمر و پودر فیکس تفاوت
پرایمر و فیکساتور
همانگونه که اشاره کردیم، پرایمر، زیرساز پیرایش میباشد و پیشین از پیرایش زمینه به کار گیری قرار می‌گیرد . پودر فیکس یا اسپری فیکساتور در انتهای آرایش و پیرایش و برای ثبت آن به کار گیری می‌شود، هر دوی این ها به شما کمک می کند گریم کردن مثل یک حرفه ای را تجربه نمایید .

این
رو هم بخون: پاک
کردن آرایش و پیرایش دیده و نکته‌هایی که باید بدانید پرایمر برای آماده کردن پوست و صاف کردن پستی بلندی‌های آن مورد استعمال قرار میگیرد در حالی که فیکساتور، تراز آخر آرایش و پیرایش می‌باشد و برای ارتقا ماندگاری پیرایش مورد نیاز می باشد .

پرایمر معمولا به شکل کرم و ژل هست ولی فیکساتور به صورت اسپری و پودر عرضه می شود .

تفاوت
پرایمر و پودر فیکس
در مجموع، نیز پرایمر و نیز فیکساتور برای داشتن یک پیرایش یک‌دست، حرفه‌ای و بادوام، مسئله نیاز می‌باشد . اگر نمی‌توانید از هر دو زمینه با نیز به کارگیری کنید، می بایست بقیه حالت خویش را در لحاظ بگیرید . در حالتی که میخواهید پیرایش یکدستی داشته باشید، زیرسازی آرایش و پیرایش با پرایمر، اضطراری میباشد و در حالتی که میخواهید آرایش‌تان ماندگاری بیشتری داشته باشد، پودر یا اسپری فیکساتور را فراموش نکنید .

  • ۹۸/۱۱/۲۸
  • عباسی عباسی

بهترین مارک رژ لب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی