مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک رژلب
امروز میخواهیم  تکلیف ” سرب ” و ” رژ لب ” را برای مدام معین کنیم پرسش این میباشد که آیا سرب در رژ لب ها موجود هست ؟ در حالتی که سرب موجود است آیا سرطان زاست ؟


ما دو مثال اطلاعاتی که در این زمینه بدست آوردیم بسیار متضاد بوده ، گروهی گفته اند که در چندین تولیدها یگانه سرب بکار رفته و آنان‌را نخرید و گروهی گفته اند که اینها طرز های تبلیغاتی می‌باشند برای ضربه زدن به فروش این تولید ها…
خب ما هر دو حیث را برای شما قرار می دهیم و آنگاه فیض ورقه ی خودمان را هم در پایان منتشر می کنیم ، با هم این مطالب را با توجه می‌خوانیم :

◄ دکتر الیزابت ایوب ( ادمین : که در سایتهای اهل ایران اسم آن را ” ناهید نمان ” مینامند و کلا در خبرهای فارسی خصوصیات را عوض کرده اند ) کارشناس زیست مولکولی و دکتر میباشد ، چنانچه خانمی را می‌شناسید اورا هم در پی بردن این داده ها سهیم کنید.
همچنین با ایمیل زدن به تمامی اسامی مو جود در لیستتان آقایان را نیز در فهمیدن این مقاله سهیم نمائید زیرا لازم میباشد به خانم‌هائی که می‌شناسند در خصوص محافظت از خودشان توصیه کنند.
اخیراً قیمت رژ لب‌هایی با مارک Red Earth و Sold at ESPRIT از 67 دلار به 9.90 دلار تقلیل یافته میباشد. آن‌ها حاوی سرب می‌باشند.

سرب یک ماده شیمیایی میباشد که منجر بروز سرطان می‌شود. رژلبهایی که حاوی سرب می باشند به شرح زیر می باشند:
CHRISTIAN DIOR
LANCOME
CLINIQUE
Y.S.L
ESTEE LAUDER
SHISEIDO
RED EARTH)LIP GLOSS)
CHANEL
MARKET AMERICA-MOTNES LIPSTECK
بالاترین میزان سرب مساوی میباشد با بالاترین اقبال ابتلا به سرطان.
بعداز آزمایشات انجام یافته مشخص و معلوم شد که رژلب Y.S.L ( ادمین : در مطالب فرنگی این متاع را AVON تعیین کردند – گشوده هم اعتنا فرمایید ) حاوی بالاترین میزان سرب می‌باشد.
مراقب باشید که هر چقدر سرب بیشتری داشته باشند ماندگاری طولانی تری نیز دارا‌هستند.
در شرایطی‌که رژ لب شما دوران طولانی روی لبتان می‌ماند بخاطر مقدار بالای سرب آن می‌باشد.
این ها آزمایش‌هایی میباشد که می‌توانید برای خودتان انجام هید:
1-مقداری از رژلبتان را روی دستتان بمالید.
2-با یک انگشتر طلا جواهرات روی آنرا خراش دهید.
3-در صورتیکه رنگ آن به مشکی تغییر کرد، پس شما می‌فهمید که حاوی سرب می‌باشد.

انتها خبر
*****************************************
☻ خب این خبر نخستین ما بود که از خبرهای فارسی برداشت کردیم ، اکنون بیایید به خبری که در همین ارتباط منتشر گردیده به طور انگلیسی توجه فرمائید :

◄Do not forget to pass this message to their wives, girlfriends, friends or colleagues.
Women: Lip Care for using!
Dr. Elizabeth Ayoub, bio molecular and medical is issued an alert for lipsticks containing lead, which is a carcinogen.
Recently the brand ‘Red Earth’ decreased prices of R $ 67.00 to R $ 9.90!
Why? Because it contained lead.
The brands that contain lead are:
CLINIQUE
ESTÉE LAUDER
SHISEIDO
RED EARTH (Lip Gloss)
CHANEL (Lip Conditioner)
MARK AMERICA
MOTIVES
LIPSTICK
AVON
The higher the lead content, the greater the risk of causing cancer. After doing a foo on lipsticks, lip was observed in the highest level of lead AVON. Care for those lipsticks which are supposed to have greater fixation. If your lipstick is fixed but is due to high levels of lead.
Take this experiment:
1. Put some lipstick on your hand;
2. With a gold ring on this lipstick pass it;
3. If the lipstick color changes to black, then you know that contains lead.
Please send this information to all your friends.

انتها خبر
******************************************
☻ خب این هم خبری بود که بصورت انگلیسی منتشر شد ، خودتان می توانید تفاوتهای خبر منتشر گردیده انگلیسی و فارسی را مشاهده کنید ، حالا بیایید به خبری گوناگون از این 2 بپردازیم و آن را بازنگری کنیم :

◄ با بسط ارتباطات به ویژه ارتباطات اینترنتی در کنار کاربردهای مفید و اثرگذار اینترنتی با فایده ، زمینه سودجویی برای برخی اشخاص و مجموعه ها نیز شکل گرفته میباشد . یکی از طریق های سودجویی ایجاد شایعات راجع به اشخاص ، رویداد ها و برخی کالاها برای زیر تاثیر قرار دادن جامعه و به عبارتی عوام فریبی برای رسیدن به برخی منافع به عنوان مثال افزایش یا کاهش فروش برخی کالاهاست.

چگونگی تشخیص بین داده ها صحیح و اشتباه نیاز به سپری کردن وقت و مطالعه در مورد هر کدام از این شایعات دارااست . اخیرا مطالب زیادی در باب مضر بودن مصرف برخی مواد و تولید ها مثل چای ، اثاثیه آرایشی و … به صورت گسترده و سازمان یافته در شبکه اینترنتی مشاهده میشود که در این گفتار به بررسی یک از این خیال پردازی ها یعنی خطر ساز بودن رژلب خواهیم پرداخت :

بدون شک آزمایش دارای اسم و رسم مالیدن یک قطعه طلا و جواهرات برروی رژ لب و سیاه شدن در رخ وجود سرب را شنیده اید و در مورد سرطان زا بودن سرب هم مطالبی به گوشتان خورده میباشد .

به حیث شما یکسری درصد این مطالب صحیح میباشد ؟

آری برخی از رژلب ها به دلیل وجود برخی مواد حساس طبیعی مثل موم زنبورعسل با مالیده شدن یک قطعه طلا و جواهرات ، سیاه خواهند شد ولی این فرمان ارتباطی به سرب نداشته و حتی اثرات منفی سرب نیز سرطان زایی نمی باشد .

در شرایطی که با رژلبی واکنش کردیدکه با مالش طلا و جواهرات روی رژ لب سیاه میشود ، این آزمایش را با مس یا نقره هم تکرار کنید . خواهید دید که با این آزمایش ها هم رژلب سیاه میشود .

آیا در رژلب سرب موجود هست ؟

آری ممکن میباشد در برخی از رژلب ها نیز سرب وجود داشته باشد البته حتی این رژلب ها نیز آیتم تایید FDA ( سازمان بهداشت آمریکا ) یا اروپا و وزارت بهداشت ایران هستند ، ولی نکته دیدنی این میباشد که مقدار سرب رژلب در هر گرم از رژلب چیزی حدود 0.0000001 گرم میباشد یعنی 0.1ppm به عبارت دیگر یک نصیب از آبادی میلیون نصیب . درحال حاضر در شرایطی‌که فرض کنیم که طلا و جواهرات با سرب واکنش و فعل و انفعال شیمیایی داشته باشد و سرب هم سیاه شود ، آیا این مقدار تغییر رنگ قابل مشاهده خواهد بود ؟ اما که خیر !

جذاب اینکه این مقدار سرب چیزی هم اندازه یک دهم سرب تنفس گردیده در روز به وسیله یک شهروند در تهران و یا این که شهرهای صنعتی دیگر میباشد . یعنی در شرایطی که روزی 3 عدد رژلب را به صورت کامل میل بفرمائید نو برابر سرب تنفس گردیده در به عبارتی روز خواهد بود .

نکته دیگر اینکه سرب نسبت به سایر مواد که تحت عنوان مواد سرطان زا شناخته می شوند ، سرب در چنین مقادیری تحت عنوان یک ماده سرطان زا شناخته نمی شود.

البته بهترین منش برای اینکه از سلامتی فرآورده آرایشی مطمئن باشیم این میباشد که خرید تولیدها متفرقه را فراموش کرده و محصول ها دارای اعتبار را از داروخانه ها و مغازه های دارای اعتبار با خیال ریلکس خریداری و به کارگیری کنیم .

در نهایت ، تحقیقات آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی دارای اعتبار موید آن میباشد که طرح کردن وجود سرب در رژلب تنها از سوی کسانی میباشد که از واکس های طبیعی مانند موم زنبور عسل در رژلب به کارگیری نمی کنند و برای آنکه در رقابت های اقتصادی بازنده نباشند از مواد ارزانتر به کار گیری کرده و آزمایشات موهوم سرب و … را دستاویزی برای فروش کالای کم کیفیت خویش قرار می دهند .

انتها خبر
******************************************
☻ خب همان گونه که می بینید خبرهای متفاوتی دراین مورد موجود هست که هر مورد نظری دیدنی در این زمینه منتشر کرده اند ، این قضیه ما‌را بر آن داشت تا پیرو مبداء و یا این که دلیلی قانع کننده برای این مطالب بیابیم و آن را با شما میان بگذاریم…

ما در یک‌سری وب سایت اروپایی و آمریکایی درپی جوابی برای این سوال بودیم ، و نتایج بسیار جذاب بود ، کلیه سایتهایی که در اروپا و ایالات متحده این موردها را تیتر کرده اند پستهای مربوطه را تمیز کرده اند ( سایتهای دارای اعتبار ) و ما بقی آنان ابدا دراین مورد مطلبی قرار نداده اند و تعدادی تارنما غیر دارای اعتبار و غیررسمی در اروپا این خبر را منتشر کرده که نمیتوان آن ها را ملاک قرار بخشید…
ما معتقدیم که اینها بازی های تبلیغاتی میباشند و اساس مبنا صحیح و یا این که منشا صدق ندارند ، ورقه ما حمایت کننده تولیدها طبیعی میباشد و انی زمینه برای ما اهمیت متعددی داراست و بیش تر مارکهای شیمیایی را اصلا پذیرش نداریم البته فقط فعال‌ساز‌ی اینگونه خبرها که یک مدل بازی تبلیغاتی به لحاظ می رسد تا یک خبر دارای اعتبار از نگاه ما صحیح وجود ندارد ، پس سفارش برگه ی ” تندستی برای کلیه با ایژل ” این میباشد که :

* بهتر میباشد برای خرید رژ لب از مارکهای دارای اعتبار و از دکان های دارای اعتبار استعمال فرمائید.

* بهتر میباشد تولیدات شما طبیعی و از شرکت های معتبری که تولید ها طبیعی ساخت می نمایند خریداری شود.

* نگران سرب جان دار در رژ لب نباشید ، چون مقدار آن بسیار محدود و برای آدم مضر وجود ندارد ، اما به شرط آنکه از شرکت ها دارای اعتبار رژ خویش را تنظیم کرده باشید!
 

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی