مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این تمرین ماهیچه های حریم لب را انگیزه قرار میدهد . همینطور به تقویت برآمدگی لب ها هم کمک مینماید . ممکن میباشد انجام این تمرین در بالا پاره ای احمقانه به نظر رسد، پس با آن تفریح نمایید و از انجامش لذت ببرید . این عمل خیر تنها صورت لب ها را بهبود میبخشد و به قلوه ای شدن آنها هم یاری مینماید، بلکه به رفع چین و چروک ها نیز یاری می نماید . بهترین مارک رژلب

بهترین
مارک رژلب فعالیت را با انباشته کردن لب ها ابتدا فرمایید . اکنون نظیر وقتی که می‌خواهید کسی را ببوسید آنها را غنچه فرمایید . برای حدود 8 ثانیه صدای “اوووو” را ایجاد فرمایید . این تکان را 10 بار تکرار فرمائید .
6تمرین “ای‌ی‌ی‌‌ی”برای انجام این ورزش رخ، فکر کنید فردی در اکنون کشیدن کناره های لب های شماست و کارایی فرمایید لبخند بازی بزنید . در مدت لبخند زدن دهانتان را باز فرمایید . در حالی که وانمود به لبخند زدن می‌کنید به برهه زمانی 8 ثانیه صدای “ای‌ی‌ی‌‌ی” ساخت فرمایید . این تمرین را هم 10 بار تکرار نمائید .
7تمرین لب و انگشت شستاین فعالیت به شما امداد مینماید تا خط لب دقیق بالایی تان را محو کرده و کاری نمایید تا لبتان پُرتر به نظر برسد . برای انجام این تمرین انگشت شستتان را در تحت راس لب بالا قرار دهید، بنابراین ناخن شستتان به آرامی روی لثه هایتان قرار میگیرد . اکنون به آهستگی و به آرامی لب بالایی را ذیل بکشید به جور ای که انگشت های شستتان را بپوشاند . این موقعیت را برای 6 ثانیه نگهداری نمایید و آن‌گاه از آن لب را به آرامی رها نمائید . این فعالیت را برای تمام ارتفاع لب بالایی به دوران 10 دقیقه تکرار فرمائید .


شما خودتان میتوانید کارهایی انجام دهید تا به لب هایی فوق‌العاده خوشگل و پر رنگ دست پیدا فرمایید! این کارها فقط نیازمند مقداری سعی شماست .
فرآیند فعالیت:۱- هر سه روز یک بار از پوست لبتان لایه برداری نمائید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لبتان از میان رفته و لبتان قابل انعطاف و صاف شود . می توانید از یک اسکراب لب که از عسل، شکر و وازلین ساخته شده میباشد برای لایه برداری به کار گیری فرمایید .
۲- در به کار گیری از قابل انعطاف کننده ی لبتان دقت ویژه ای داشته باشید، شب‌ها پیش از اینکه به رختخواب بروید و هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب، از آن به کار گیری نمائید .
۳- برای اینکه لب‌هایتان قابل انعطاف شود، یک چای انبان ای را در آب داغ فرو ببرید . چای را بیرون کرده و اذن دهید حرارتش نادر شود . بعد از آن حدود ۳ دقیقه چای را بر روی لب‌های خویش بگزارید . این عمل در قابل انعطاف کردن لب‌هایتان اعجاز خواهد کرد .
۴- برای اینکه لب‌هایتان لبریز رنگ، وسیع و یا این که حجیم خیس بنظر بیایند فراتر از کمان لبتان اندازه یه خرده سایه ی سپید بزنید . بعد از آن یه خرده فراتر از خط طبیعی لبتان خط لب بکشید . حواستان باشد بیش خیس از حد، از خط طبیعی لبتان بالا نروید، در صورتی‌که چنین شود، لبتان جلوه‌ی خیر پیدا نخواهد کرد و حتی ممکن میباشد به حیث بیاید که آرایش و پیرایش نکرده اید . در ازای در حالتی‌که فقط اندازه پاره ای از خط طبیعی بالا روید، لبتان پهناور و زیباتر به حیث خواهد آمد . هنگام گزینش خط لب برای خودتان نیز، اطمینان پیدا فرمائید که رنگی یکسان با رنگ طبیعی لبتان، یا این که پاره ای لبریز‌رنگ خیس گزینش نموده اید .
۵- همیشه یک قابل انعطاف کننده ی لب در کیفتان داشته باشید، تا در فیس نیاز از آن استعمال کنید .

  • ۹۸/۱۱/۲۶
  • عباسی عباسی

بهترین مارک رژلب

نظرات (۱)

مطالب عالی دارید .امیدوارم سایتتون همیشه بروزرسانی داشته باشه
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی