مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


بی تردیدً در اشخاص، لب‌ها دیدنی‌ترین بخش فیس به حساب می‌آید. در نگاه اولیه لب‌ها می توانند اشخاص را به‌فیس عمیق و سریع زیر تأثیر قرار دهند، به‌طورکلی لب‌ها در ارتقا زیبایی اشخاص نقش کلیدی ایفا مینمایند. با سپری شد دوران، به‌طور طبیعی حجم لب‌ها و بافت‌های حریم آن کاهش مییابد. این کاهش حجم در اثر کاهش حجم چربی و بافت‌ها تولید می‌گردد که به‌دنبال آن ظواهر لب‌ها کم آب، چروک‌خورده و چرخیده به سمت درون به لحاظ می رسد. حجمی که به ‌مرورزمان ازدست‌رفته و سبب ساز ساخت عدم تناسب در فیس شده میباشد، میتواند تجدید بنا شود.

بهترین مارک رژلب

به لطف پیشرفت‌های امروزی طبابت در حوزه معالجه‌های زیبایی، می‌اقتدار لب‌ها را پررنگ کرد، در فیض ظواهر آنها مجدد قشنگ خواهد شد. طرز‌هایی همچون: لیفت لب‌، تزریق ژل یا این که پروتز لب میتواند ما‌را درین دستور کمک رسانند. کلیه این شیوه‌ها شم طبیعی در رخ ساخت مینمایند، البته لازم میباشد طبابت کاردان با داشتن مهارت‌های لازم در حوزه زیبایی و تناسب بخشی بتواند سود دلخواه شما‌را آماده کرده و ظاهری طبیعی و خوشگل برای شما تولید کند.

آیا تصمیم دارید لب‌های خویش را پررنگ و خوش فرم فرمائید البته با شیوه مطلوب خویش شناخت ندارید؟

در حالتی که  تصمیم دارید به‌ خواسته بهبود ظواهر خویش و جالب‌خیس نمودن لب‌هایتان، آن ها را پر رنگ‌خیس کرده یا این که فرم زیباتری به آن‌ها بدهید، بسته به فیض و بازه‌روزگار ماندگاری دلخواه شما، یکسری مورد درمانی در چنگ دارید.

قبلی از تعیین اینکه با به کار گیری از چه روشی لب‌‌های خویش را پررنگ‌خیس فرمائید، سود متبوع را در ذهن خویش فکر کنید. آن‌گاه، عکس‌هایی را که شبیه لب‌های ایده آلی میباشد که به‌دنبال آن می‌باشید را پیدا فرمائید. آیتم‌های بخش اعظمی موجود هست، به این ترتیب قابلیت و امکان تحقق فرم متبوع شما بدور از ذهن وجود ندارد! بعداز آن پیرو روشی باشید که شما لب‌های شما‌را بتواند به فرم ایده آلتان در بیاورد.
 

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی