مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


رژلب سوای سرب اوریفلیم
خرید رژلب سوای سرب، برای خانم هایی که شناخت با گونه های برندهای رژلب ندارند وحتی نمی دانند که چطور می اقتدار رژلب سوای سرب را تشخیص بخشید، کاری طاقت فرسا میباشد. اما خانم هایی هم می باشند که درپی رژلب های بادوام و با ماندگاری طولانی میباشند و برای آن‌ها داشتن سرب در داخل رژلب زیاد اصلا مهم نیست. ولی با این درحال حاضر تن درستی از زیبایی ظاهری نیز بسیارمهم خیس میباشد. یکی‌از نکات مهم به هنگام خرید رژلب، آشنایی رژلب های سرب دار از فارغ از سرب میباشد که  با به کارگیری از طلا جواهرات می قدرت آن را انجام اعطا کرد. نخست کمی رژلب را بر روی دست بکشید و آنگاه با یک طلا و جواهرات بر روی ان بکشید، درصورت تغییر‌و تحول رنگ ان رژلب، متوجه سرب دار بودن آن خواهید شد. عموما بها رژلب سوای سرب به خیال کیفیتی که دارااست، یه خرده گرانتر ارائه میگردد.

بهترین مارک رژلب

چرا در رژلب ها از سرب به کارگیری میگردد؟
متاسفانه، طبق تحقیقاتی که سازمان خوراک و دارو FDA انجام داده اند، پاسخی صحیح برای این سوال پیدا نکرده اند و ولی تنها اعلام کرده اند که مقدار سرب مو جود در‌این رژلب ها، کمی وجود ندارد که سبب ساز آلرژی و مسمومیت شود. عموم رژلب ها دارنده مقدار مقداری سرب می‌باشند، ولی این مقدار سرب به طوری بوده میباشد که برای تن نیز ضرروزیان نداشته میباشد. مقدار سربی که آیتم تایید FDA اروپا، امریکا و یا این که سازمان بهداشت کشور‌ایران میباشد، اندازه  ppm 0.1 یا این که یک بخش در قریه میلیون میباشد که برای تن هم مضر وجود ندارد. اما سرب تنها در اثاثیه آرایشی نیست،بلکه در اّب و خوراک نیز موجود هست اما اندازه آن به پاره ای وجود ندارد که برای تن مضر باشد.

موسسات لورآل و میبلین  از پاراگراف کمپانی هایی می‌باشند که بیشترین مقدار سرب  یعنی 7.9 واحد را در خویش دارا‌هستند. با وجود اینکه ارگان های نظارتی مقدار نادر سرب را برای تن مضر نمی دانند ولی پزشکان اعتقاددارند، که به کارگیری زیاد موادی که دارنده سرب  می‌باشند و ماندن این مواد در تن در دراز بازه، سبب ساز ساخت بیماری هایی می‌شود.

آیا میدانید رژلب از چه موادی درست شده میباشد ؟
رژلب (روژلب) یکی‌از اجزای ضروری برای پیرایش و زیباتر کردن لب ها به فعالیت میرود که از مواد گوناگونی مانند قهوه، روغن، قابل انعطاف کننده پوست، موم، کره، کاکائو لانولین، روغن معدنی، پرولاتوم، مواد حفاظتی یو او (UV) ، لوسیون، اشکال ویتامین ها و دیگر مواد شیمیایی درست شده میباشد. خیلی از رژلب ها برای ماندگاری طولانی تر از فلزات سمی سنگین مانند سرب، کادمیم، جیوه و آنتیموان که برای تن هم مضر میباشد، به کارگیری میکنند. اما این مواد مضر، سبب کم آب شدن و سوراخ میل کردن لب ها میشوند و حتی تغییراتی در سیستم هورمونی و دستگاه عصبی نیز میگذارند. رژلب از پاراگراف اثاثیه آرایشی میباشد که علاوه بر زیباتر کردن لب ها، به قابل انعطاف کردن لب ها و کوچک و پهناور کردن آن‌ها هم یاری می‌کند.بهتر میباشد برای دوری از اشتباهات پوستی و کم آب شدن لب ها، بهتر میباشد از رژلب سوای سرب به کارگیری فرمایید.

آیا با گونه های رژلب شناخت دارید؟
رژلب ها با اعتنا به مواد تشکیل دهنده، دارنده اشکال مختلفی میباشند که هر نوعی از رژلب ها دارنده رژلب فارغ از سرب می‌باشند. به صورت نمونه:

رژلب روشن

یکی‌از رژلب های کلاسیک میباشد که برای مصرف روزمره گزینه به کارگیری قرار میگیرد. این رژلب مانند بالم لب میباشد البته رنگی ندارد و بیش تر برای درخشان شدن لب آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد و رنگ  اصلی لب در ذیل ان رژلب آشکار است.

رژلب کرمی

رژلب کرمی نسبت به رژلب های دیگر دارنده مواد روغنی و ترکیبات مومی میباشد که ماندگاری و رنگدهی ان نسبت به رژلب واضح طولانی تر میباشد. این دسته رژلب ها از ویتامین E و آلوورا درست شده اند و در بین آنها رژلب فارغ از سرب کرمی هم موجود است که برای لب نیز موثر میباشد. به کار گیری از این گونه رژلب در مجالس، بهتر میباشد که با رنگ های تند و گرم یاور باشد.
 

  • ۹۸/۱۰/۱۹
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی