مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


روغن (عصاره‌ی) فلفل دلمه‌ای
فلفل دلمه‌ای به عبارتی چیزی میباشد که تندی لازم را به فلفل قرمز رنگ می دهد. به صورت روغن نیز موجود هست، که‌این روغن قادر است جریان خون را در لب‌ها ارتقاء دهد و یک قرمز‌رنگ طبیعی کمرنگی را در لب ها تقویت مینماید. روغن فلفل دلمه‌ای میتواند تحت عنوان یک سرم طبیعی برای خوش فرم کردن لب‌‎ها گزینه به کار گیری قرار بگیرد. یه خرده روغن روی لب‌هایتان بمالید و جذابیت بیشتر را به آن‌ها بدهید.

بهترین مارک رژلب

شکر قهوه‌ای و روغن نارگیل
لایه‌برداری کردن از لب‌ها جریان خون را در آن ارتقا می دهد و همینطور درخشندگی آنان را تقویت می‌نماید. ترکیبی از شکر قهوه‌ای و روغن نارگیل را مهیا فرمایید و به آرامی و به طور چرخشی روی لب‌هایتان بمالید. این فعالیت سبب ساز می‌گردد لب‌هایتان به طور طبیعی قلوه‌ای به حیث رسد.

بیش تر مشاهده کنید
با دختر نوجوانم چه‌طور اخلاق و رفتار کنم؟
Powered by Inline Related Posts
ورزش‌هایی برای خوش فرم کردن لب‌ها به طور طبیعی
ورزش‌های چهره، که بوسیله متخصصان به وجود آمده‌اند، می توانند در کنار یاری به صورت دادن بقیه اجزای فیس، لب‌ها را نیز خوش فرم نمایند. ولی وقتی که‌این ورزش‌ها را اجرا می کنید مطمئن گردید که سهل می باشید و حس راحتی میکنید. در حین این تمرینات میتوانید بنشینید یا این که بایستید. اجرای آن‌ها در مقابل آینه به شما یاری می نماید بفهمید آنان را صحیح انجام می‌دهید یا این که خیر. این دستور بسیار ضروری میباشد به این دلیل که در‌صورتی‌که منطقه‌ی آیتم نظرتان را انگیزه قرار ندهید، سود گزینه نظرتان هم هیچ وقت به دست نخواهد آمد.

برای فرم دادن طبیعی به لب‌ها تمرینات پایین را در منزل انجام دهید.

۵تمرین «اوووو»
این تمرین ماهیچه‌های حریم لب را انگیزه قرار میدهد. همینطور به تقویت برآمدگی لب‌ها هم امداد می‌نماید. ممکن میباشد انجام این تمرین در صدر مقداری احمقانه به لحاظ رسد، پس با آن تفریح فرمائید و از انجامش لذت ببرید. این فعالیت خیر صرفا صورت لب‌ها را بهبود میبخشد و به قلوه‌ای شدن آنان هم یاری مینماید، بلکه به رفع چین و چروک‌ها هم امداد می نماید.

عمل را با روی هم گذاشتن لب‌ها ابتدا فرمایید. اکنون مثل هنگامی که میخواهید کسی را ببوسید آن‌ها‌را غنچه فرمایید. برای حدود ۸ ثانیه صدای «اوووو» را ایجاد نمائید. این تکان را ۱۰ توشه تکرار فرمایید.

تمرین «ای‌ی‌ی‌‌ی»
برای انجام این ورزش فیس، فکر کنید فردی در حالا کشیدن کناره‌های لب‌های شماست و عملکرد فرمایید لبخند بازی بزنید. در زمان لبخند زدن دهانتان را گشوده نمایید. در حالی که وانمود به لبخند زدن میکنید به زمان ۸ ثانیه صدای «ای‌ی‌ی‌‌ی» ایجاد نمایید. این تمرین را هم ۱۰ توشه تکرار نمایید.

بیش تر مشاهده کنید
ارتباط جنسی در قاعدگی ممنوع!
Powered by Inline Related Posts
تمرین لب و انگشت شست
این فعالیت به شما یاری می نماید تا خط لب دقیق بالایی تان را محو کرده و کاری نمایید تا لبتان پُرتر به حیث رسد. برای انجام این تمرین انگشت شست‌تان را در تحت راءس لب بالا قرار دهید، بنابراین ناخن شست‌تان به آرامی روی لثه‌هایتان قرار میگیرد. درحال حاضر به آهستگی و به آرامی لب بالایی را تحت بکشید به نحوی که انگشت‌های شست‌تان را بپوشاند. این حالت را برای ۶ ثانیه محافظت فرمائید و بعد از آن لب را به آرامی رها نمائید. این فعالیت را برای تمام ارتفاع لب بالایی به برهه زمانی ۱۰ دقیقه تکرار فرمایید.

سوت زدن
این تمرین حقیقتا جذاب میباشد، و همینطور یک منش عالی برای خوش فرم کردن لب‌ها به صورت طبیعی میباشد. این ورزش ماهیچه‌های حریم دهن را سرگرم می‌نماید و با یکسری تکرار می توانید در زمان فرم دادن به لب ها آن‌ها‌را حجیم فرمائید. معیار تأثیر این تمرین روی فرم لب‌ها قابل مشاجره میباشد ولی چیزی که موجود است این میباشد که با انجامش چیزی را از دست نمی‌دهید، صحت دارد؟

واحد سنجش‌های گوناگون سوت زدن را آزمون نمائید و دائما نوسان بالا و تحت را آزمون فرمائید. تاهنگامیکه حس نمائید ماهچه‌هایتان در سوت زدن مشغول گردیده‌اند به سوت زدن ادامه دهید. این یک رویکرد آسوده، سوای درد، فارغ از هزینه و آهنگین برای خوش فرم کردن لب‌ها میباشد.
 

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی