مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


گوجه خارجی

بلوبری تمشک وت وت خارجی و گونه های توت ها

بهترین مارک رژلب

 

نخود خارجی و عدس و لوبیا

ماهی سالمون و اشکال ماهی های مالامال چرب

آجیل ها مانند بادام، گردو و بادام هندی

 

 

لب های زیبای عالم

 

 

۳- تبخال ها را بازنویسی نکنید.

هیچ چیزی بدتر از یک تبخال نا خوشایند روی لب ها وجود ندارد. تبخال به علت وجود ویروس آن، تولید میگردد که از روش بوسیدن یا این که جام مشترک منتقل میشود.

ویروس تبخال، زمانیکه استرس دارید، یا این که سیستم ایمنی تن تان ضعیف میباشد، تشدید می شود.برای ازبین بردن تبخال از روشهای تحت به کارگیری نمایید:

می‌توانید فارغ از داشتن ورژن، کرمی که دربرگیرنده دکوزانول باشد را برای از میان بردن سریعتر تبخال، به کارگیری نمائید. رویه دیگر استعمال از الکل میباشد که سبب ساز کم آبی تبخال و از میان رفتن آن می گردد.

 

می توانید از یخ یا این که گونی سرد برای معدود کردن درد آن استعمال فرمائید.

از رژ لب استعمال نکنید، زیرا منجر می شود معالجه تبخال طولانی مقطع شود.

 

۴- سیگار نکشید.

علاوه بر تمام اشتباهات جسمانی که سیگار ساخت می‌نماید، سبب از فی مابین رفتن زیبایی لب ها نیز می شود. سیگارکشیدن برای لب ها بسیار مضر میباشد و اصطلاحی که برای آن موجود است، لبهای سیگاری میباشد.

سیگار کشیدن سبب سیاه شدن و چروک شدن لب ها، خصوصا لب بالا میگردد. در‌حالتی که بزودی سیگار را رخنه‌ نمائید می توانید شاهد زیبایی و تندرست لب های خویش باشید.

 

۸ رویه برای خوشگل نگه داشتن لب ها

در‌حالتی که زمان ها درپی راهی می گشتید برای اینکه لب هایتان را به صورت طبیعی و سوای مواد شیمیایی مضر یا این که حتی چرب کردنشان، صورتی نگه دارید، راه‌حل ی فعالیت پیش ماست! درپی شایسته ترین منش های تاثیرگذار برای صورتی کردن طبیعی لب ها را با جزئیات توضیح خواهم بخشید. چه یک سری قطره آبلیمو باشد، چه آب چغندر یا این که حتی روغن بادام، هر راهی که فکرش را بکنید برای بخشیدن رنگ صورتی به لب هایتان خواهم اظهار‌کرد!

 

۱. شیر سرد و پودر زردچوبه

در‌حالتی که لب هایی بسیار تیره دارید و در‌پی راهی برای صورتی و با تازگی نشان دادنشان می‌گردید، شیر سرد و پاره ای پودر زردچوبه رویه بسیار خیر و خوبی برای پر‌نور کردنشان میباشد! تنها پاره ای پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی قادر است باشد) ادغام فرمائید. موقعیت خمیر سیرتکامل ای پیدا خواهد کرد، این مخلوط را برای ۵ دقیقه روی لب هایتان قرار دهید. این فعالیت را برای یک تا دو هفته انجام دهید تا پیشرفت چشمگیری را شاهد باشید! این یک کدام از شایسته ترین شیوه های اینجانب برای صورتی کردن طبیعی لب‌های تیره میباشد.

 

۲. مرطوب کننده

بخش اعظمی از مردم فراموش می نمایند که، اگرچه لبها می‌توانند بسیار انعطاف پذیر باشند اما همچنان به مرطوب کننده نیاز دارا هستند. ممکن میباشد مرطوب کردن لب هایتان را تازمانیکه پوست پوست نشده اند فراموش نمائید. خب خانم ها! ترازو قابل قبولی وازلین یا این که حتی قابل انعطاف کننده های لب مو جود در بازار می‌توانند شما‌را از داشتن لب هایی کم آب نجات دهند. اما مرطوب کردن لب ها همینطور راهی عالی برای صورتی نگه داشتن لب‌ها نیز به شمار می‌رود.

 

۳. آب چغندر

آیا می دانستید مالیدن آب چغندر روی لب ها گذشته از خواب میتواند تیرگی لب ها را از فی مابین پیروز شود و آنان را صورتی و پر‌نور نماید؟! آب چغندر همینطور قادر است تحت عنوان رنگ طبیعی برای لب هم مصرف شود، پس با مالیدنش روی لب ها قبلی از رفتن به تخت خواب تا صبح لب های صورتی و زیبایی پیدا خواهید کرد.

 

۴. گلبرگ گل رز بوته ای

شاید تصور کنید گل رز تنها به درد عطر کردن میخورد، اما در حالتی که گلبرگ های رز را در فنجانی له فرمائید تا به طور مایعی در آید، قادر است خیلی برای لب هایتان خوب باشد! خیر صرفا رزها به صورت طبیعی به لب هایتان رنگ میدهد بلکه آن‌ها را بسیار تندرست نگه می دارا هستند. این یکی‌از رویکرد های صورتی نگه داشتن لب هاست که اینجانب خودم مدام انجامش می دهم.

 

۵. مسواک با برس قابل انعطاف

هنگام فعالیت با لب هایتان می بایست به خیال و خاطر داشته باشید که آنها بسیار حساس اند، یعنی بایستی خیلی مواظبشان باشید! لایهبرداری میتواند به آرامی با یک مسواک با برس قابل انعطاف صورت بپذیرد. صرفا با پاره ای آب می‌توانید با مسواک کشیدن به لب هایتان آنها را ابریشمی و صورتی پر‌نور نمایید!

 

۶. لایه برداری با شکر

در شرایطی که نمی خواهید از مسواک به کارگیری فرمائید، نگران نباشید! یک لایه برداری عالی با شکر هم قادر است اثر گذار باشد. صرفا پاره ای شکر و مقداری آبلیمو برای لایه برداری ایده آلی که پوست های مرده را از فی مابین می‌برد و لب های صورتی قابل انعطاف و جدید ای به جا می‌گذارد، کافی ست. این طریق همینطور می تواند لک های چای یا این که قهوه ای که ممکن میباشد روی لب هایتان اثر نهاده باشد را نیز از میان غالب شود.

 

۷. روغن بادام

در صورتی‌که تمایلی به به کارگیری از لیمو و شکر تحت عنوان لایه بردار ندارید، منش عالی دیگری که میتوانید با آن به لب هایتان آبرسانی و آنان‌را صورتی فرمائید به کارگیری از روغن بادام و آبلیمو میباشد. میتوانید هر روز از این ادغام استعمال نمائید. لب هایتان را بسیار قشنگ خواهد کرد و راه و روش دیگری ست برای صورتی نگه داشتن طبیعی لب هایتان.

 

۸. عسل

و بالاخره راه‌حل نهایی که برای صورتی نگه داشتن لب ها معرفی میکنم به کار گیری از عسل میباشد! این طرز حقیقتا یک کدام از دوستداشتنی ترین طریق هایی ست که مردم برای صورتی نگه داشتن لب هایشان به فعالیت می‌برند. تنها کافی ست یه خرده از آن را در شب، قبلی از خواب روی لبتان بمالید. این عمل لب هایتان را تقویت کرده و آن‌ها‌را بی غایت قابل انعطاف و پر‌نور می‌نماید.

 

خب خانم ها! این هم از این! شایسته ترین شیوه‌های اینجانب برای صورتی کردن طبیعی لب‌ها را دانستید! هم اکنون نوبت شماست که بگویید چه رویکرد هایی برای صورتی نگه داشتن طبیعی لب هایتان دارید؟ چیزی را از خودکار نینداختم؟
 

  • ۹۸/۱۰/۲۴
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی