مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


بیان شده که زیباترین چیزی که میتوانید داشته باشید، لبخند شماست، زیبایی لبخند تنها به داشتن دندان های ستون و سپید وجود ندارد بلکه لب ها هم نقش مهمی در داشتن یک لبخند خوشگل ایفا مینمایند. لب های قشنگ و سلامت می بایست قابل انعطاف، صاف و صورتی رنگ باشند.

بهترین مارک رژلب

بد وجود ندارد بدانید که لب ها بیش تر از پوست نیاز به نگهداری دارا هستند زیرا غدد عرق ندارند، براین اساس به حفظ های ویژه روزمره نیاز دارا هستند تا مدام مرطوب و تندرست به لحاظ برسند.

به دنبال یاور کوکا باشید تا با شیوه ها و طرز های داشتن لب های قشنگ، تندرست و صورتی رنگ اضافه آشنا گردید؛

به چه شکل لب هایی صاف و صورتی رنگ داشته باشیم؟
1. لب های خویش را لایه برداری نمائید
لب های خویش را تطهیر و لایه برداری فرمائید، این عمل به از دربین رفتن سلول های مرده پوست لب یاری کرده و سبب ارتقا گردش خون در آنان می‌شود.

سفارش میشود که هر شب گذشته از خواب پاره ای بالم لب بر روی لب ها بمالید و یک مسواک قابل انعطاف یا این که پارچه ی نخی را به آرامی بر روی لب ها ماساژ دهید تا سلول های مرده را از فی مابین پیروزشود.

همینطور می‌توانید از ماسک های لایه بردار لب به کارگیری نمائید؛

ماسک لایه بردار توت خارجی و عسل

ماسک توت خارجی و عسل به جهت مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین C که داراست به لایه برداری و تغذیه لب ها امداد کرده و منجر خوشرنگ خیس و صورتی رنگ شدن آن‌ها می گردد.

یک توت خارجی را له فرمائید و به یک قاشق چای خوری عسل طبیعی و یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط نمایید، بر روی لب ها بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند آنگاه با یکدست نخی منزه منزه فرمایید.

ماسک دانه انار

انار یک کدام از میوه های شفت انگیز برای تن درستی تن هست و به کارگیری از ماسک دانه انار یکی‌از شایسته ترین نحوه ها برای پر‌نور شدن لب های تیره است.

دانه های یک انار شیرین را خرد فرمائید و با پاره ای خامه ادغام نمایید، بر روی لب ها بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند بعد از آن با آب گرم خوب بشویید.
 

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی