مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سلول‌های مرده پوست لب را از روی آن با مسواک خویش غیر وابسته کرده و آن‌گاه چرب نمائید. سطح لب را پماد منحصربه‌فرد لب بمالید (کناره‌های لب را نیز فراموش نکنید). کارایی نمایید تمام ارتفاع شب پماد روی لب‌های‌تان بماند تا صبح بعداز بیداری متوجه گردید که سوراخ‌ها از در بین رفته‌اند. 

بهترین مارک رژلب

 

موقعیت آب و هوایی روی لب‌ها اثر می گذارد. آب و هوای سرد و کم آب و زخم‌های ناشی از فروغ خورشید به پوست لب زخم می رساند. کمبود ویتامین‌ها نیز تندرست لب‌ها را به خطر می‌اندازند؛ مثل ویتامین A، B، C، B2، E آلرژی به بعضا محصول ها اثر غیر مطلوب روی لب‌ها دارا‌هستند. 

 

بعضا از داروها منجر بی آبی و رخنه‌‌خوردگی لب‌ها می شوند. بیماری دیابت نیز قوانینی را به وجود میاورد که در آن لب‌ها درد میگیرند. تکرر ادرار، خستگی مفرط و تشنگی زیاد نیز از سایر علائم این بیماری میباشد. بیماری کاوازاکی نیز نوعی خلل خونی کم میباشد که با کم آبی شدید لب‌ها یاروهمدم هست. 

 

آلوئه‌ورا یکی‌از شایسته ترین داروها برای رفع بی آبی و شکاف لب‌هاست. برگه‌های نسبتاًً نازک خیار را میتوانید روی لب‌ها بمالید و از نتایچ آن منفعت‌مند گردید. مواد جانور در تولید ها و اثاثیه آرایشی آیتم به کار گیری خویش را تحلیل فرمایید. درین تولیدها موادی وجود دارا‌هستند که تهدیدی بدون شوخی برای تن درستی به شمار میروند.

 

به صورت میانگین هر خانم در زمان قدمت خویش 2-2/5 کیلو رژلب می خورد؛ بعداز رژلب‌هایی به کار گیری فرمایید که کمترین مواد مضر را دارا هستند. هیچ‌وقت رژلب‌هایی را که در دکان‌ها اختصاصی آزمایش کردن می باشند، به صورت بی واسطه روی لب‌هایتان نمالید. از رژلب‌هایی که دربردارنده پارابن (Paraben) می باشند، به کارگیری نکنید؛ به این دلیل که موجب سرطان پستان میگردند.

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی