مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

مرجع مقالات تخصصی ارایش

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

آموزش جامع و تخصصی مراقبت و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


ب های معدود حجم، برای اکثری از زنان نا مطلوب میباشد بنابراین، پروتز و پررنگ سازی لب ها می‌تواند سبب ساز ارتقا حجم آن شود؛ مخصوصا وقتی که سن بالا رفته و چربی کاهش می‌یابد.
پروتز لب باعث پررنگ شدن لب گردیده و یکی معمولی ترین رویکرد ها برای ساخت صورت ای بسیار دیدنی میباشد. پررنگ سازی و تقویت لب با نحوه ایمپلنت لب و یا این که پرکننده های پوستی و تزریقی، دیر وقتی میباشد که فیس میگیرد.

بهترین مارک رژلب
اشخاصی که لب های معدود حجمی دارا هستند، معمولا در‌پی به کارگیری از این طریق ها می باشند. دوره بازیابی و بهبود، بعد از پروتز لب به صورت معمول کوتاه میباشد.
معمولا اکثر اشخاص میتوانند این طرز ها را به عمل ببرند، البته سفارش می شود، پیشین از تصمیم گیری، در رابطه خطرها و مزایای این عمل، اطلاعاتی داشته باشند. تقویت لب با به کارگیری از پرکننده های تزریقی لب، نتیجه ها دلخواه برای شخص مهیا می نماید.

گونه های پروتز لب
به دو جور کلی تقسیم می‌شوند؛ طریق های موقت – دست‌کم تعرضآمیز، نحوه های مستمر که‌این شیوه ها، دارنده نتایجی همیشگی میباشند.
– یک کدام از  طبیعی ترین رویکرد های  لبریز کردن یا این که تقویت لب ها ، تزریق چربی میباشد. تزریق چربی، فرایندی میباشد که در آن چربی از تن بیرون گردیده، پاک می گردد و به لب ها تزریق میشود.
    
– یکی روشهای حجیم سازی لب، پرکننده های اسید هیالورونیک میباشد، یعنی به کارگیری از فرم اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی در تن میباشد. پرکننده های اسید هیالورونیک به خواسته اضافه کردن حجم و بهبود صورت و ساختار ، به لب تزریق می‌شود.
– نحوه دیگر پررنگ سازی لب، تزریق کلاژن  به لب میباشد. یک کدام از دیگر از پرکننده های پوستی که قادر است برای  حجم دهی  و پررنگ سازی لب مستعمل  و آین عمل با استعمال از پروتئین طبیعی کلاژن  رخ می‌گیرد. همینطور ،کلاژن برای از در بین بردن چین و چروک و خطوط حریم دهن و پیشانی، بسیار مفید میباشد.

وسیع کردن لب با استعمال از مالامال کننده ها


متخصصان بطور مکرر از مالامال کننده های لب قابل تزریق برای پر رنگ کردن لب و جالب کردن ظواهر آن به کارگیری می‌نمایند. با دقت به مواد بسیار متنوع و تکنیک های تزریق برای پهناور کردن لب (به صورت نمونه تزریق ژل لب، تزریق چربی لب و…)، در‌این ارتباط تعداد متعددی از تعیین ها وجود دارا هستند که می‌توانند برای بر طرف کردن نیازهای فردی شما مطلوب باشند. پیشرفت های ساخت گردیده در حوزه بهبود و تغییر‌و تحول صورت ظواهر لب منجر ساخت بعضا شیوه های تازه درمانی گردیده که متخصصان از آن‌ها تحت عنوان لبریز کننده های لب همیشگی به کار گیری میکنند.
 

  • ۹۸/۱۱/۰۲
  • عباسی عباسی

نظرات (۱)

  • امیرحسین مومنی
  • سلام!

    مرجع گیت هاب ایرانی راه اندازی شده تا با اخبار و آموزش هاش تورو خوشحال کنه!

     

    به ما یه سر بزن!

    دوس داشتی تبادل لینکم میزنیم با هم!

     

    گیت هاب ایرانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی